Analiza

Flebolog: Żylaki u kobiet to niebezpieczna patologia. Jednak obecnie można ją wyleczyć w domu.

NewsPL
o 22:58

Według statystyk żylaki i zaburzenia przepływu krwi rozpoznaje się u 72% kobiet po 50. roku życia (37% u kobiet po 30. roku życia). Najbardziej niebezpieczną rzeczą w tej patologii jest to, że z czasem nie będzie lepiej - rozszerzenie żył odpiszczelowych tylko wzrośnie, co oznacza, że ​​​​zwiększą się obrzęki kończyn, ból i ryzyko zakrzepicy naczyniowej.

Jednak przy użyciu nowoczesnych środków łatwo pozbyć się tej patologii. Główny Niezależny Chirurg-Flebolog, Honorowy Doktor, Honorowy Naukowiec Polski, Członek Europejskiego Towarzystwa Flebologów, Członek Zarządu Stowarzyszenia Flebologów, Profesor, Kierownik Katedry Flebologii Uniwersytet Medyczny im. Jana Pawła II w Białymstoku - Jan Prosak.

Jan Prosak - jedyny krajowy flebolog, który jest regularnie zapraszany do wystąpień w wiodących instytutach naukowych i klinikach w Europie i USA

- Jak niebezpieczne są żylaki?

W rzeczywistości wiele kobiet nawet nie wie, że jest to pełnoprawna choroba. I nie docenia jej konsekwencji. Wiele kobiet ma nadzieję, że z czasem samo zniknie. Ale tak się nie dzieje. Żylaki mogą zniszczyć nie tylko życie człowieka - z powodu ciągłego obrzęku i zespołu bólowego - kobieta rozwija kompleksy. Nawiasem mówiąc, nie jest to nierozsądne - u osób cierpiących na żylaki kończyn dolnych zawsze obserwuje się przebarwienia skóry, dominuje niebieskawy odcień, w bardziej zaawansowanych przypadkach pojawiają się owrzodzenia troficzne. Ludzie wokół naturalnie to wszystko zauważają, co następnie prowadzi do kompleksów. Osoby z żylakami muszą dostosować swoją garderobę, aby ukryć ten problem - nosić luźne buty, długie spodnie i ciemne rajstopy.

Jednak głównym niebezpieczeństwem tej patologii jest to, że na jej tle pojawia się zakrzepowe zapalenie żył. Zakrzepowe zapalenie żył (zapalenie wewnętrznej ściany żyły) prowadzi do powstawania skrzepów krwi, które mogą blokować światło żyły z powstawaniem zakrzepicy żylnej, a także, odrywając się od ściany naczynia, przedostają się do płuc przez żyłę dolną. W takim przypadku może dojść do zatorowości płucnej, która jest poważnym powikłaniem, a czasem nawet śmiertelnym.

Niezapobieganie żylakom kończy się dynamicznym nadciśnieniem żylnym – podczas chodzenia ciśnienie w układzie żylnym przestaje spadać do wartości niezbędnych do zapewnienia prawidłowego ukrwienia tkanek. Występuje przewlekła niewydolność żylna. Początkowo pojawia się obrzęk, następnie wraz z płynem krwinki (erytrocyty, leukocyty) wnikają do tkanki podskórnej. Występuje lipodermatoskleroza i przebarwienia.

W rzeczywistości kobieta, która sama leczy się na żylaki (lub w ogóle nie walczy) żyje z bombą zegarową. I szczerze nie rozumiem, dlaczego kobiety to robią. Teraz istnieją dość skuteczne sposoby leczenia żylaków. Po 2-3 tygodniach możesz na zawsze zapomnieć o tym problemie.

- Mówisz teraz o metodach chirurgicznych?

- Oczywiście nie. A co więcej, chcę odwieść wszystkich od takich operacji. W tym za pomocą lasera. Pomimo dużej szybkości przeprowadzanych manipulacji (co lubią zwabić pacjentów kliniki i nieuczciwych, głodnych pieniędzy lekarzy), operacje te mają wiele negatywnych konsekwencji dla zdrowia kobiety, ponieważ mogą prowadzić do oderwania zakrzep krwi. Ale główną wadą interwencji chirurgicznej jest to, że jest to w zasadzie tylko kosmetyczna eliminacja problemu - konsekwencji choroby, ponieważ przyczyna pozostaje, problem pojawi się ponownie w przyszłości. I bardzo szybko - za 1-2 lata.

Jeśli chcesz raz na zawsze pozbyć się żylaków, należy wyeliminować przyczynę. Uważa się, że mechanizmem wyzwalającym rozwój żylaków jest zakłócenie normalnego funkcjonowania zastawek żylnych z wystąpieniem wstecznego przepływu (refluksu) krwi.

Powstawanie żylaków. Żyła normalnie funkcjonująca bez patologii zastawki żylnej (A). Żylaki ze zdeformowaną zastawką, upośledzonym przepływem krwi i rozszerzonymi ścianami żył (B).

Podczas operacji naczynia żylne są zasadniczo oczyszczane lub część żyły jest całkowicie usuwana, jednak taka manipulacja nie przywraca normalnego funkcjonowania zastawek. Prowadzi to do nawrotu problemu. Dlatego w naszej klinice przestaliśmy polecać chirurgiczne Zapobieganie żylaków.

- Co poradziłbyś teraz, aby leczyć żylaki?

- Na przykład bardzo dobrym środkiem, który wspomaga nawet zaawansowane żylaki, jest Presuren Forte. Ponieważ ten środek jest domowy, a sam instytut badawczy nie zajmuje się działalnością komercyjną, kosztuje ani grosza w porównaniu z środkami prezentowanymi w aptekach i naprawdę pomaga!

- Czy możesz podać jakieś konkretne przykłady leczenia żylaków tym środkiem?

Oh, pewnie. Mogę opowiedzieć setki przypadków, ale być może skupię się na tych, które najbardziej pokazują wszystkie korzyści płynące z używania tego środka:

Kobieta. 54 lata.
Żyły całkowicie wyzdrowiały. Okres kuracji wynosi 2 tygodnie.

Zapobieganie żylakom u kobiety. 44 lata.
Rozdzierający ból, który towarzyszył pacjentce przez 2 lata całkowicie ustąpił. Żyły wyzdrowiały.

Zapobieganie żylakom. Kobieta, 62 lata.
Termin użytkowania „Presuren Forte” to 1 miesiąc. Żyły całkowicie wyzdrowiały.

Zdjęcia wyraźnie pokazują, że „Presuren Forte” nie tylko łagodzi objawy, ale także uruchamia procesy regeneracji żylaków. W rezultacie żyły zostają całkowicie przywrócone.

Zgodnie z wynikami badań klinicznych, a także praktyką stosowania, to „Presuren Forte” jest uważany za główny środek w zapobieganiu powstawania żylaków. A co najważniejsze, można go używać w domu. W końcu wiele osób nie chce chodzić do lekarzy. I można je w tym zrozumieć, zwłaszcza w świetle ostatnich wydarzeń. „Presuren Forte” pomaga samodzielnie pozbyć się żylaków.

- Czy "Presuren Forte" to żel czy może kapsułki?

To specjalny środek, który hamuje rozwój żylaków i regeneruje żyły dzięki specjalnej formule. „Presuren Forte” to unikalne opatentowane opracowanie naszych naukowców. Więcej takich środków nie istnieje nigdzie na świecie.

Ponadto nie jest to środek chemiczny, ale całkowicie naturalny środek, który wyklucza reakcję alergiczną i inne problemy pojawiające się podczas leczenia, które również obciążają organizm, zmuszając go do przetworzenia wielu różnych związków chemicznych.

- Jeśli „Presuren Forte” nie jest sprzedawany w aptekach, jak możesz go zdobyć?

To bardzo proste, możesz uzyskać „Presuren Forte” kontaktując się z Instytutem Badawczym Flebologii za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej lub wypełniając poniższy formularz, środek okresowo uczestniczy w różnych programach świadczeń, co czyni go prawdziwie społecznym środkiem.

Zapewne się zdziwisz, ale środek faktycznie można dostać ze zniżką! Polecam teraz porównać z cenami tych środków, które są prezentowane na ladach aptecznych.

„Presuren Forte” pomaga nawet w najbardziej zaawansowanych przypadkach żylaków, dlatego polecany jest nawet osobom z ciężką postacią choroby. Może być również stosowany w profilaktyce.

Chciałbym podzielić się wynikami badań klinicznych po ukończeniu kuracji "Presuren Forte". Miło zaskoczyłem wielu lekarzy. Dla tych pacjentów, którzy mają zaawansowane żylaki będzie to prawdziwe zbawienie.

1. Skuteczność środka „Presuren Forte”, obliczona według metody standardowej (liczba wyleczonych do ogólnej liczby pacjentów w grupie 570 osób poddanych kuracji) wynosiła:

- zanik bólu - 99%
- zmniejszenie obrzęk nóg - 98%
- Zmniejszenie nasilenia i dyskomfortu w nogach - 99%
- Brak teleangiektazji - 98%
- Eliminacja żylaków - 93%
- Eliminacja przebarwień - 96%

2. Nie zidentyfikowano żadnych niepożądanych skutków ubocznych, w tym reakcji alergicznych.

3. „Presuren Forte” jest uznawany za wiodący środek w walce z żylakami.

Oprócz Polski środek został certyfikowany w Europie na paryskim Uniwersytecie Flebologicznym i Hematologicznym. Badania kliniczne w pełni potwierdziły dane z Polski. Francuzi uzyskali nawet wyższy wskaźnik odzysku. Kraje europejskie wykazują bardzo duże zainteresowanie obiektem. Wszystkie bez wyjątku testy wykazały, że środek ma niezwykle wysoki poziom skuteczności.

- Myślę, że nasi czytelnicy będą zainteresowani tym, jak zdobyć „Presuren Forte” w ramach specjalnego programu?

„Presuren Forte” można otrzymać ze zniżką. Aby otrzymać środek, wystarczy zostawić prośbę w formularzu zamówienia poniżej, podając swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu, aby personel poradni mógł się z Tobą skontaktować.

Warunki uzyskania Presuren Forte w ramach promocji:

• Wyłącznie do użytku osobistego
    Jest to konieczne, aby walczyć z resellerami, którzy próbują masowo wykupić Presuren Forte i odsprzedać je na własną marżę
  • Złóż wniosek przez oficjalną stronę programu
  • Oficjalna strona internetowa to gwarancja ceny producenta i ochrona przed dealerami

- Może chcesz coś powiedzieć naszym czytelnikom, zanim skończymy wywiad?

Jedyne, co chcę powiedzieć - nie spiesz się, aby wcześnie umrzeć, uważaj na swoje zdrowie. Możesz nawet nie podejrzewać, że masz żylaki. Zaczyna się dość niepostrzeżenie: szybko pojawia się ciężkość i zmęczenie w nogach, po wysiłku pojawia się obrzęk, pojawia się sieć naczyniowa i tę listę można kontynuować. W rezultacie nawet nie zauważysz, jak masz liczne problemy zdrowotne. To nie mówi o masie nagłych zgonów, które zwykle wiążą się z rozwojem zakrzepicy. Nie czekaj, aż będzie za późno! Zacznij profilaktykę lub Zapobieganie już teraz. Z naszej strony zrobiliśmy absolutnie wszystko, aby każdy mógł to zrobić.

WAŻNE! BADANIA WYKAZAŁY, ŻE TO NAJLEPSZY CZAS NA ROZPOCZĘCIE LECZENIA. DZIĘKI STABILIZACJI ŚREDNIEJ TEMPERATURY PROCESY METABOLICZNE W ORGANIZMIE ULEGAJĄ PRZYSPIESZENIU, EFEKT STOSOWANIA ŚRODKA JEST WZMOCNIONY. LECZY SIĘ O 37% SZYBCIEJ NIŻ W INNYCH PORACH ROKU

Ilość pakietów promocyjnych ograniczona!
Zamów Presuren Forte w ramach programu ulgowego
Tylko do KUP PRESUREN FORTE ZA
299 PLN 137 PLN!

Ilość pakietów promocyjnych ograniczona!

Zamów Presuren Forte

Pośpiesz się! Pozostałe pakiety do promocji:

Tylko

299 PLN 137 PLN

Komentarze:

Joanna

O Presuren Forte usłyszałam po raz pierwszy trzy miesiące temu i od razu ją zamówiłam. Były straszne problemy z żylakami, a tu po pierwszych siedmiu dniach – pierwsze efekty! Po prostu cieszę się życiem !!!

Helena

Ostatnio oglądałam program o żylakach. Tam rozmawiali o tym środku, chwalili się, że mamy najlepszy na świecie rozwój w walce z żylakami. Moim zdaniem był tam nawet minister.

Olga

I też zamówiłam, powiedzieli, że mam też czas na program preferencyjny. Obiecali dostarczyć go w ciągu kilku dni, więc poczekam.

Antonina

Zaczęłam używać tego środka, nawet nie myślałam o takim wyniku. Początkowo nieprzyjemne odczucia zniknęły, a potem wizualnie wszystko zaczęło wyglądać lepiej. Teraz – całkowicie zdrowe nogi!

Maria

Wywiad jest bardzo interesujący, dziękuję! Otwórzcie oczy ludzie!

Katarzyna Z.

Moje żylaki dopiero się zaczęły, ale widziałam u koleżanki, jak to może się skończyć. Nawiasem mówiąc, poradziła mi również ten środek, teraz wygooglowałam i znalazłam ten artykuł :))

Maria

Przeczytałam recenzje i zdałam sobie sprawę, że muszę to wziąć) Na razie złożę zamówienie.

Lucyna W.

Zamówiłam też kilka dni temu, nic skomplikowanego. Cudowny środek ​​przyszedł dzień później. Wzięłam go i zaczęłam próbować. O wynikach napiszę później. Dziękuję!

Zamów Presuren Forte